Returnarea produselor personalizate
Conform legii în vigoare (OUG 130/2000) produsele personalizate NU POT FI RETURNATE. Singurele situații în care clientul poate returna un produs personalizat sunt:
- Coletele sunt deteriorate;
- Produsul prezintă defecte de fabricație;
- Produsul nu corespunde comenzii inițiate de către cumpărător (date greșite).
În situația în care coletul prezintă o stare de deteriorare gravă, vă sugerăm să refuzați comanda. Puteți menționat problemele pe AWB sau se poate realiza un proces verbal, însoțit de poze.
Deteriorările pachetului minore, datorate manevrării de către curieri, dar care nu afectează produsul, nu sunt considerate motive de retur.
În cazul în care produsele sunt personalizate greșit, clientul va notifica Extensive Advertising SRL. În această situație, ne vom ocupa de înlocuirea gratuită a produsului.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de către client. Astfel, îți recomandăm să păstrezi ambalajul pentru a putea returna produsul în stadiul în care ți-a fost adus. Clientul este obligat, în cazul unui retur, să trimită, împreună cu produsul, orice alt bun aflat în pachetul primit.
Vânzătorul se obligă să returneze contravaloarea produsului în termen de maxim 14 zile de la data informării de către client. Se poate amâna rambursarea până în momentul în care vânzătorul va primi pachetul de la client.
Dacă aveți întrebări legate despre politica de retur, ne puteți contacta la adresa de email: contact@amintirimagice.ro